دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود فیلم دینامیت

دانلود فیلم دینامیت با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی دینامیت با کیفیت عالی 1080p

دانلود فیلم دینامیت

گروه فیلم : کمدی

سال تولید : 1399

کارگردان : سیدمسعود اطیابی

بازیگران: پژمان جمشیدی، احمد مهران فر، محسن کیایی، نازنین بیاتی، زیبا کرمعلی، نادر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، امید روحانی، مجید شهریاری، اشکان منصوری، فاطمه مرتاضی

خلاصه داستان : روایت ماجراهای خانه‌ای است که افرادی مختلف در آن سکونت دارند. دو دختر جوان، یک ساقی، دو طلبه و… ازجمله ساکنان خانه هستند که تضادهای فکری آنها به سمت و سوی وقوع اتفاقات طنازانه می‌رود.

.

دینامیت فیلمی ایرانی به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی و شیما محمد بیگی است که در سال 1400 منتشر شد. در این فیلم احمد مهرانفر، پژمان جمشیدی، نازنین بیاتی، محسن کیایی، زیبا کرمعلی، نادر سلیمانی و امید روحانی ایفای نقش می‌کنند. فیلم سینمایی دینامیت پس از ۳ سال توقیف از ۱۰ تیر ۱۴۰۰ در سینماهای سراسر کشور اکران شد. هم اکنون میتوانید فیلم ایرانی دینامیت را با کیفیت عالی از رسانه هکس دانلود دریافت و تماشا کنید.
سایر اطلاعات فیلم :

نقد و بررسي فيلم دینامیت

متاسفانه فیلمنامه قابل دفاعی ندارد و تنها شوخی های مختلف مذهبی و جنسی است که سازندگان بر روی آن حساب ویژه ای باز کرده اند. اطیابی در ساخت فیلم «تگزاس» هم همین اهداف را دنبال می کرد و حالا روند کاری اش با «دینامیت» نیز ادامه پیدا کرده و نکته جالب اینجاست که در «تگزاس» هم این پژمان جمشیدی بود که فیلم را تا حدود زیادی سرپا نگه داشته بود و این اتفاق در فیلم «دینامیت» نیز تکرار شده است.

طنازی پژمان جمشیدی که به دل می نشیند و مخاطب را به راحتی می خنداند.

شوخی های فیلم سطحی و اغلب حتی مبتذل هستند اما با این حال، گاهی می توانند مخاطب را بخندانند.

فیلمنامه «دینامیت» بر پایه شوخی های مذهبی و جنسی بنا شده و هدف خاصی را دنبال نمی کند.

2023/05/22 69

نظرات

بدون دیدگاه