دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود فیلم واسانتا مولای Vasantha Mullai 2023

دانلود فیلم هندی واسانتا مولای با زیرنویس فارسی Vasantha Mullai 2023

دانلود فیلم واسانتا مولای Vasantha Mullai 2023 دوبله فارسی

فیلم واسانتا مولای Vasantha Mullai 2023

ژانر: اکشن، درام، مهیج، معمایی

انتشار: 2023

زبان: هندی

زیرنویس فارسی

محصول کشور هندوستان

امتیاز: 5.7 از 10

خلاصه داستان:
فیلم واسانتا مولای Vasantha Mullai 2023 در مورد مردی به نام رادران است. پول و موفقیت، تلاش می‌کند. در این میان او همراه با نامزد خود نیتا سفری جذاب و عاشقانه را آغاز کرده و سعی می‌کند مدتی را به خوشی سپری کند. اما زمانی که آن‌ها در طول راه در مسافرخانه‌ای عجیب به نام واسانتا مولای اقامت می‌کنند. وقوع حوادثی اسرارآمیز. همه چیز را تغییر داده و…

.

فیلم واسانتا مولای محصول سال 2023 کشور هندوستان به کارگردانی کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی داستان و فیلمنامه رمنان پوروشوتاما، این فیلم سینمیای که از سری تولیدات مشترک دو کمپانی فیلم سازی به نام های Mudhra’s Film Factory, SRT Entertainments نیز می باشد در تاریخ 10 فوریه 2023 در کشور هندوستان نیز منتشر گردید. در این فیلم هندی که به زبان تمیل و تلگو می باشد هنرپیشگانی چون بوبی سیمها، کشمیرا پردیشی، سارات بابو، گیرش کریش نیر و دیپاک پارامش به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

فیلم واسانتا مولای پس از اکران بازخوردهای متفاوتی از سوی مخاطبین و منتقدان دریافت کرد. اما در کل برای بازی خوب بازیگران به ویژه بازی جذاب بوبی سیمها، موسیقی متن، نحوه کارگردانی، شیوه روایت، فیلمنامه، ارزش‌های تولید، داستان معمایی، طراحی شخصیت، جلوه‌های بصری و همچنین صداگذاری‌ها تحسین شد؛ شما می‌توانید. نسخه زبان اصلی فیلم هندی واسانتا مولای. را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت 24 مووی دانلود و تماشا کنید.

2023/06/26 16

نظرات

بدون دیدگاه