دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود قسمت 16 مهمونی فصل دوم با حضور رضا کیانیان

سریال مهمونی – فصل 2 قسمت 16 Mehmooni S02E16

فصل 2 سریال مهمونی قسمت 16 با اجرای ایرج طهماسب

(قسمت شانزدهم با حضور رضا کیانیان)

مهمونی فصل دوم با حضور رضا کیانیان

درباره سریال مهمونی فصل دوم ۲ قسمت شانزدهم ۱۶

کارگردان: ایرج طهماسب

ژانر: عروسکی، کمدی، تاک شو، خانوادگی

انتشار: نوروز 1402

تعداد قسمت: … (فصل 2)

مدت زمان این قسمت: 56 دقیقه

تهیه کننده: حسن خدادادی

خلاصه داستان: برنامه مهمونی به کارگردانی و طراحی ایرج طهماسب با چند عروسک تازه و نوپا خیلی زود توانست در میان مخاطبان جای خود را باز کند. این عروسک‌ها خیلی زود توانستند با تیکه کلام‌های خود و با شیرین‌زبانی‌ها راهی در میان گزینه‌های برنامه‌های جذاب تماشاگران بیابند.

صداپیشگان: هوتن شکیبا، کاظم سیاحى، بهادر مالکى، سهیل مستجابیان، امیر ادیب، نازنین شعبانى و الی امامی

معرفی فصل دوم سریال مهمونی

فصل دوم سریال مهمونی ساخت کشور ایران و در ژانر کمدی ، خانوادگی و به کارگردانی و نویسندگی ایرج طهماسب می باشد. در فصل دوم سریال مهمونی بازیگرانی مانند هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الى امامى، امیر ادیب، نازنین شعبانى و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از 24مووی دریافت کنید.

درباره سریال:
سریال مهمونی (Mehmooni) سریالی عروسکی، کمدی، تاک شو و خانوادگی به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1401 می‌باشد که برای پخش در نوروز 1402 آماده شده است؛ گروه نویسندگان این مجموعه را احمد فیاض، روجا بهبهانی، علی زرمهری و پانیذ زنگنه تشکیل داده‌اند.

اینکه برای سال‌ها محبوب باشی تقریبا باورکردنی نیست؛ بنابراین برای مدت طولانی در اوج‌ قرار داشتن واقعا یک ماموریت غیرممکن به نظر می‌رسد.

صداپیشگان و عروسک گردانان:

بچه با صدای هوتن شکیبا (عروسک گردان: پیمان فاطمی)، پشه با صدای کاظم سیاحی (عروسک گردانان: شیما بخشنده و محمد لقمانیان)، مگسی با صدای امیر ادیب (عروسک گردان: نگار شهبازی)، قیمه با صدای الی امامی (عروسک گردان: محمد لقمانیان)، کته با صدای نازنین شعبانی (عروسک گردان: عیسی یوسفی‌پور)، گروه بی بند و بار | دی جی و شاباش با صدای سهیل مستجابیان و هوتن شکیبا (عروسک گردانان: عیسی یوسفی‌پور و پیمان فاطمی)، روح با صدای بهادر مالکی، (عروسک گردانان: محمد لقمانیان و علی پاکدست)

2023/06/28 13

نظرات

بدون دیدگاه