دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود فیلم ارواح دوشنبه The Ghosts of Monday 2022

دانلود فیلم The Ghosts of Monday 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی ارواح دوشنبه با کیفیت عالی

دانلود فیلم ارواح دوشنبه The Ghosts of Monday 2022

ژانر : ترسناک | هیجان انگیز

محصول : 2023 آمریکا

امتیاز: 10/3.1

مدت: یک ساعت و 15 دقیقه

کارگردان :Francesco Cinquemani

بازیگران: Julian Sands, Anthony Skordi, Elva Trill

خلاصه داستان داستان فیلم در مورد گروهی از فیلمسازان آمریکایی است که برای فیلمبرداری مستندی به هتلی معروف به نام گولا در قبرس سفر می‌کنند. زمانی در این هتل مرموز بیش از 100 نفر در شرایطی مشکوک جان خود را از دست داده اند…

 

.

The Ghosts of Monday به فارسی ارواح دوشنبه محصول 2023 آمریکا است. فیلم ارواح دوشنبه The Ghosts of Monday ترسناک و هیجان‌انگیز است که در سال 2023 توسط Cleopatra Entertainment منتشر شد. این فیلم که به کارگردانی Francesco Cinquemani و نویسندگی Loris Curci و Andy Edwards ساخته شده است، داستانی مهیج و ترسناک را در قالب یک هتل مسکونی با گذشته‌ای تاریک و تلخ روایت می‌کند.

خلاصه داستان فیلم ارواح دوشنبه

ما شاهد بازگشایی هتل مجلل Gula هستیم که پس از دو دهه رها شدن، در حال تعمیر و ترمیم است. داستان این فیلم درباره یک فیلم‌بردار به نام Eric است که مسئول پروژه‌ی یک سریال مستند می‌باشد. او باید تمامی فعالیت‌های ماورای طبیعی را در هتل Gula ضبط کند تا بتواند یک بسته‌ی موفق را به نمایش بگذارد. اما او با فشارهای بسیاری روبرو است، از جمله فشار صاحبان هتل و تهیه‌کنندگان برنامه. در طول فیلم، Eric با کمک تیم فیلمبرداری خود که شامل Jennifer، Christine و Anna می‌شود، در ماجراجویی‌ای ماورایی گرفتار می‌شود که ممکن است موجب نابودی شغل و رابطه او و حتی سرنوشت کره زمین شود.

2023/07/06 41

نظرات

بدون دیدگاه