دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود فیلم آمیگوس Amigos 2023

فیلم هندی آمیگوس دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی آمیگوس 2023 Amigos دوبله فارسی

دانلود فیلم آمیگوس Amigos 2023

دانلود فیلم آمیگوس دوبله فارسی Amigos 2023

ژانر : اکشن | جنایی | هیجان انگیز

محصول : هند 2023

امتیاز: 10/6.0

زبان: دوبله فارسی

مدت: دو ساعت و 5 دقیقه

کارگردان : رجیندرا ردی

بازیگران: Brahmaji, Nithin Prasanna, Nandamuri Kalyan Ram

خلاصه داستان : سه مرد تقریباً همسان پس از ملاقات از طریق یک برنامه آنلاین جستجوگر با هم دوست می شوند. این همه سرگرمی و بازی است تا اینکه یکی از آنها یک فراری بدنام است.

.

درباره فیلم آمیگوس 2023

فیلم سینمایی خارجی آمیگوس (Amigos 2023) به کارگردانی Rajendra Reddy و نویسندگی Rajendra Reddy محصول کشور هند و در سال 2023 ساخته شده است این فیلم در ژانر اکشن, جنایی, هیجان انگیز میباشد. از جمله بازیگران این فیلم میتوان به Brahmaji, Nithin Prasanna, Nandamuri Kalyan Ram اشاره کرد. شما میتوانید این فیلم را از وبسایت 24 مووی دانلود کنید

خلاصه داستان:

سه مرد تقریباً همسان پس از ملاقات از طریق یک برنامه آنلاین جستجوگر doppelgänger با هم دوست می شوند. این همه سرگرمی و بازی است تا اینکه یکی از آنها یک فراری بدنام است.

 

فیلم سینمایی آمیگوس (Amigos) یک فیلم هندی اکشن جنایی و هیجان انگیز به زبان تلوگو هندی محصول سال 2023 به نویسندگی و کارگردانی راجندرا ردی است. در این فیلم هندی نانداموری کالیان رام در نقشی سه گانه در نقش سیذارت، مانجونات هگده و مایکل (بیپین روی) حضور دارد. کارگردانی این فیلم را راجندرا ردی اولین و توسط Mythri Movie Makers ساخته شده است. کالیان رام نقش اصلی را بازی می‌کند و آشیکا رانگانات و برهماجی نقش‌های فرعی را بازی می‌کنند.پس از معرفی فیلم در آگوست 2022، فیلمبرداری اصلی در 27 اوت 2022 با فیلمبرداری در مکان‌های مختلف در سراسر هند، از جمله حیدرآباد، بنگلور، کلکته و گوا آغاز شد. موسیقی متن فیلم توسط غیبان ساخته شده و فیلمبرداری آن توسط سانداراجان انجام شده است. فیلم هندی آمیگوس 2023 در 10 فوریه منتشر شد و نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد.

دانلود بهترین فیلم های اکشن هندی 2023

برای دانلود فیلم هندی Amigos 2023 دوبله فارسی و زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده به باکس دانلود مراجعه کنید.

2023/07/14 21

نظرات

بدون دیدگاه