دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود فیلم ربات ها دوبله فارسی Robots 2023

دانلود فیلم ربات ها Robots 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم ربات‌ها Robots 2023 دوبله فارسی

دانلود فیلم ربات ها دوبله فارسی Robots 2023

ژانر : کمدی | علمی تخیلی

محصول : 2023 آمریکا

امتیاز: 10/5.2

زبان: دوبله فارسی

مدت: یک ساعت و 17 دقیقه

کارگردان : Casper Christensen

بازیگران: Shailene Woodley, Jack Whitehall, Paul Rust

خلاصه داستان : چارلز و الین یک جوینده طلا هستند. این دو، انسانیت را زمانی یاد می‌گیرند که مجبور شوند با هم متحد شوند و به دنبال دو ربات باشند.

.

فیلم Robots 2023

فیلم ربات ها محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه آنتونی هینس سوم، این فیلم سینمایی در تاریخ 19 می 2023 همزمان با انتشار در سرویس ویدئویی پرایم ویدئو، در آمریکا نیز به اکران عمومی رسید. این فیلم که توسط Company Films به تولید و انتشار رسیده است تمامی مراحل ضبط و تصویر برداری از سکانس های آن نیز در بلن شهری در ایالت نیومکزیکو امریکا نیز انجام گردیده است و هنرپیشگانی چون جک وایتهال، شیلین وودلی، امانولا پوستاچینی، چلسی ادموندسون، ریچارد لیپرت، کیسی مسر به هنرنمایی نیز پرداخته اند. داستان فیلم سینمایی ربات ها به کارگردانی آنتونی هینس سوم بر اساس مجموعه داستان های علمی تخیلی رباتی که شبیه من بود نوشته رابرت شکلی که در سال 1974 نیز به انتشار رسیده است به اقتباس درآمده است.
سایر اطلاعات فیلم :

رده سنی : PG-13 | تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست!
نویسندگان : Casper Christensen, Anthony Hines, Robert Sheckley
مدت زمان : 78 دقیقه

تهیه‌کنندگی تیفانی جی. آکوستا، گونگمینگ کای، کارن کائو، تینگ چن، تام کالیور، کاسیان الوز، ژولین فاور، استیون همل، جر هاوسفاتر، مایکل دی. جونز، جولیا پیزیک، تورستن شوماخر و لارس سیلوست به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از متیو فروند می‌باشد. و فیلمبرداری آن نیز توسط لوک گیس‌بوهلر انجام شده است؛ فیلم ربات ها براساس داستانی کوتاه به همین نام نوشته رابرت شکلی، ساخته شده است. چنانچه به فیلم‌های علمی تخیلی علاقه دارید، می‌توانید نسخه زبان اصلی. فیلم جذاب و تماشایی ربات ها را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت 24 مووی دانلود و تماشا کنید.

2023/07/14 38

نظرات

بدون دیدگاه