دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود مسابقه ضد قسمت 10 فصل اول

دانلود سریال ضد فصل اول قسمت 10 با کیفیت  Full HD
مسابقه ضد قسمت 10 فصل ۱ با اجرای مجید واشقانیدانلود مسابقه ضد قسمت 10 فصل اول

ژانر: رئالیتی شو، گیم شو

تعداد قسمت‌ها: 15

کیفیت: BluRay

گرداننده برنامه: مجید واشقانی

تهیه‌کننده: سعید ابوطالب

کارگردان: سعید ابوطالب

خلاصه داستان:
ضد یک بازی خلاقانه گروهی از جنس بازی‌های نقش مخفی با دو عنصر خیر و شر است: جاسوس‌ها و غیر جاسوس‌ها. بازی ضد ما را به دقیق گوش دادن و دقیق سخن گفتن تشویق می‌کند: ضد همانند داستان‌ها و سناریوهای فیلم‌های هیجان‌انگیز و جاسوسی تاریخ سینما جذاب و پر تعلیق است…

بازیکنان:
امیر حسین رستمی، امیرمهدی ژوله، حدیث میرامینی، علی صبوری، الیکا عبدارزاقی، بهنام تشکر، خداداد عزیزی، محیا دهقانی، وحید آقاپور، هومن خیاط، مریم مومن، امیرحسین مدرس، حسین رفیعی، بهار قاسمی، امیر کاظمی، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، سام نوری، سید جواد هاشمی، آشا محرابی، فرزین محدث، سیروس همتی، رزیتا غفاری، آرمین رحیمیان، سید علی صالحی، صحرا اسدالهی، نادر فلاح، علیرضا مهران، نیما شاهرخ شاهی، مجتبی پوربخش و امیر رمضانی

.

درباره:

داستان خود را در پاریس سال ۱۹۸۶ جاری می‌کند. در این دوره، یک گروه از گردشگران وارد این شهر می‌شوند و به طور ناگهانی توسط جاسوسان ربوده می‌شوند. سریال، مبارزه بین جاسوسان و ضد جاسوسان را تصویر می‌کشد.
«ضد» یک بازی گروهی استدلالی و استنتاجی‌ست که در هر قسمت ۱۰ نفر در نقش جاسوس ها و ضد جاسوس ها و گروگان یا توریست به یک رقابت ذهنی و جذاب می پردازند. در این فصل از رئالیتی‌شوی ضد، سه گروه حضور دارند و هر گروه، سه بازی اختصاصی انجام می‌دهد و در نهایت بازیکنان برتر انتخاب و به فینال می‌روند.

 سریال ضد بیشتر بدانیم:

تدوین “ضد” به عهده سینا دوراندیشان است که قبلاً در پروژه “شب‌های مافیا” نیز با ابوطالب همکاری داشت. این همکاری گذشته نشان می‌دهد که تیم ساخت برنامه از تجربیات قبلی خود استفاده کرده و قصد دارند با کیفیت بالا و ساختاری متفاوت به تماشاخوانه‌ها خدمت کنند. با ساخت این سریال، سعید ابوطالب و تیمش بر آنند تا با الهام از بازخوردهای مثبت پیشین، یک برنامه رئالیتی شوی جذاب و متفاوت ارائه دهند که مخاطبان را به خود جلب کند.

2023/09/24 18

باکس دانلود

نظرات

بدون دیدگاه