دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود قسمت دوم سریال مرداب Full HD

دانلود قسمت دوم سریال ایرانی مرداب The Marsh Episode 02
سریال مرداب قسمت 2 محصول سال ۱۴۰۲ با لینک قانونیدانلود قسمت دوم سریال مرداب Full HD

ژانر: معمایی، درام، هیجان انگیز

تاریخ انتشار: سال 1402

مدت زمان این قسمت: 78 دقیقه

ویژه نمایش خانگی

تهیه‌کننده: محمد شایسته

نام کارگردان: برزو نیک نژاد

خلاصه داستان:
آدم‌های کوچیک، رد پاشون هم کوچیکه، برای همین راحت‌تر پاک میشه…

بازیگران:

شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری، محمود نظرعلیان، آرش ظلی‌پور، صفر محمدی، مجید پتکی، امیر جعفری، مهدی هاشمی و…

توضیحات:

مرداب سریال جدید نمایش خانگی محصول ایران است. سریال ایرانی مرداب به صورت هفتگی با ژانر معمایی، درام از لژ مووی پخش می شود. در این سریال بازیگران مطرح سینما حضور دارند و شما برای دانلود و اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب همراه باشید.

نقد و بررسی قسمت اول مرداب
از بازیگری بی نظیر امیر جعفری نمی شود گذشت. او بار دیگر ثابت کرد که چه نقش های متفاوتی را قادر به ایفا کردن است. آهنگ تیتراژ سریال با صدای رضا صادقی یکی از نقاط قوت این مجموعه حساب می شود. از معایب سریال نمی توان با دیدن یک قسمت از آن نظر داد.

درباره سریال بیشتر بدانیم
مُرداب یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام و معمایی محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و به تهیه‌کنندگی محمد شایسته است. نخستین قسمت از این سریال قرار است از چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ در پلتفرم فیلم‌نت آغاز شود. شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان و ستاره پسیانی از بازیگران این مجموعه هستند.

2023/10/06 9

نظرات

بدون دیدگاه