دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود فیلم سریع و خشن 9 2021 دوبله و زیرنویس F9

دانلود فیلم Fast & Furious 9 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم سریع و خشن 9 2021 با کیفیت عالی

فیلم سریع و خشن 9

محصول : 2021 آمریکا

امتیاز: 10/0.0

کارگردان : Justin Lin

بازیگران : Charlize Theron, Jim Parrack, John Cena

خلاصه داستان : داستان این فیلم پیرامون مقابله شخصیت دام و تیم همیشگی‌اش با برادر بیگانه‌اش با بازی جان سینا (John Cena) جریان دارد. ناگفته نماند که در این اثر شخصیت محبوب هان با بازی سانگ کانگ (Sung Kung) نیز مجددا به این فرنچایز بازخواهد گشت، اما هنوز چگونگی بازگشت او از مرگ مشخص نیست.

.

سریع و خشن 9 2021 دوبله و با لینک مستقیم f9 دوبله فارسی- دانلود رایگان فست اند فریوس Fast & Furious 9 2021 – سریع و خشن 9 بدون سانسور و کامل از رسانه ی زردفیلم به صورت اختصاصی.

سریع و خشمگین 9 (انگلیسی: Fast & Furious 9) یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر اکشن به کارگردانی جاستین لین است که در جمعه، ۴ تیر ۱۴۰۰ از سوی یونیورسال استودیوز منتشر خواهدشد. این فیلم نهمین بخش از مجموعه‌فیلم سریع و خشمگین خواهد بود. وین دیزل در این فیلم به عنوان بازیگر نقش اول بازی خواهد کرد.

ژانر : اکشن | هیجان انگیز | جنایی

محصول : 2021 آمریکا

کارگردان : Justin Lin

بازیگران : Charlize Theron, Jim Parrack, John Cena, Vin Diesel

توزیع کننده: یونیورسال استودیوز
خلاصه داستان قسمت نهم سریع و خشن

در قسمت جدید فست اند فریوس دوباره با دومنیک تورتو همراه می‌شویم که هم‌اکنون پسری با نام برایان دارد.

مشخص است که تورتو نام پسرش را به خاطر گرامیداشت یاد شخصیت برایان اوکانر با بازی پاول واکر مرحوم انتخاب کرده است. تورتو می‌گوید: “اوضاع عوض شده است. حالا من یک پدرم. من نمی‌توانم دیگر زندگی خودم را در مسافت 400 متر بگذرانم. قابل ذکر است که چندی پیش فیلم هابز و شاو که از وبسایت منتشر شد و اسپین آف فیلم سریع و خشن بود.

2023/05/25 33

نظرات

بدون دیدگاه