دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود فیلم بی نامی

دانلود فیلم سینمایی بی نامی کیفیت عالی 1080p رایگان

دانلود فیلم ایرانی بی نامی با لینک مستقیم

دانلود فیلم بی نامی

کارگردان: علیرضا صمدی

ژانر: اجتماعی، خانوادگی، درام

سال تولید: 1395

انتشار: 1402

مدت‌‌ زمان: 86 دقیقه

نوع فیلم: سینمایی

مخاطب: خانواده

محصولی از کشور ایران

تهیه‎‌ کننده: مجید رضابالا

خلاصه داستان: چند روز مانده به تولد چهل سالگی امیر، اتفاقاتی او را وارد بحران بزرگی می‌کند، بحرانی که او را به جستجو وا می‌دارد و…

بازیگران: باران کوثری، حسن معجونی، پوریا رحیمی‌سام، هوشنگ قوانلو، شهروز دل‌افکارف، مهتاب ثروتی، علی باقری، رضا افشار، محمود نظرعلیان و…

..

خلاصه داستان فیلم بی نامی

این فیلم روایتگر داستان زن و شوهری است که سال‌ها پیش دانشجوی تئاتر بودند و با هم ازدواج می‌کنند و در یک کافی شاپ مشغول به کار می‌شوند اما بر حسب اتفاق یکی از همکاران آنها گم می‌شود. قهرمان قصه به بهانه یافتن او به دنبال خود نیز در گذشته می‌گردد و سعی می‌کند از یک بحران خارج شود.

نقد و بررسي فيلم بی نامی

شاید طراحی صحنه را بتوان نکته مثبتی ارزیابی کرد. دیالوگ نویسی فیلم عجیب و غیرمنتظره هست و بعید می دانم که بتوان مشابه آن را در یک اثر سینمایی یافت. قصه فیلم فراز و نشیب ندارد. یک موضوع ساده، فیلم را بیش از یک ساعت به درازا می کشد. نسبت آدمهای داستان با اتفاقاتی که برایشان رخ می دهد مشخص نیست.

نظر کارگردان درباره ی فیلمش

این کارگردان با بیان اینکه روایت این فیلم پیچیدگی‌های خاصی ندارد گفت: این روزها داستان و ساختار اغلب فیلم ها پرتعلیق است اما «بی نامی» فیلمی کلاسیک است که ساده حرفش را با مخاطب در میان می گذارد. در عین حالی که به سینمای گذشته ایران وفادار است به سینمای شاعرانه هم نزدیکی دارد.

ساير عوامل فيلم بی نامی

مدیر فیلمبرداری :امین جعفري

صدابردار:علی ذوالفقاری

تدوین: خشايار موحديان و سودابه سعيدنيا

مجری طرح: مهدی نویدانفر

طراحى و تركيب صدا:عليرضا علويان

موسيقى:آرمان موسى پور

طراح صحنه:بهزاد آدینه

2023/06/21 49

نظرات

بدون دیدگاه