دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود قسمت 6 سریال قهوه ترک

دانلود قسمت ششم سریال قهوه ترک با کیفیت Full HD

دانلود قسمت 6 سریال قهوه ترک کامل و رایگان

دانلود قسمت 6 سریال قهوه ترک

کارگردان: علیرضا امینی

ژانر: اجتماعی، درام، خانوادگی

تولید: 1401

انتشار: سال 1402

تعداد قسمت‎ها: … اپیزود

مدت زمان این قسمت: 54 دقیقه

تهیه کننده: محمد شایسته

خلاصه داستان: تو از حال دل من دیگه با خبری، بی من میخوای غمتو به کجا ببری، بسته شده چمدون سفر…

بازیگران: حامد بهداد، سارا رسول‌زاده، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمد ولیزادگان، امیر نوروزی، بهاره کیان‌افشار، شاهرخ فروتنیان، عرفان ناصری، فرید سجادی‌حسینی، پیام احمدی‌نیا، ایپک تن الجای، سلطان ساروهان و مهمت پولات

.

درباره سریال قهوه ترک:

این سریال تازه ترین تجربه تهیه کنندگی محمد شایسته است که پیش از این سریال پرمخاطب و محبوب «می خواهم زنده بمانم» را تولید کرده بود. منیر قیدی هم پس از تجربه ساخت دو فیلم «ویلایی ها» و «دسته دختران» برای نخستین بار ساخت سریال را تجربه می کند. پس از چندی منیر قیدی از کارگردانی انصراف می دهد و علیرضا امینی جایگزین آن می شود.

از آنجا که ثمینی سریال موفق شهرزاد را در کارنامه خود دارد، بسیار به فیلمنامه اثر امیدواریم. زوج حامد بهداد و رعنا آزادی ور اگرچه در سریال سرگیجه تکرار شده بود اما باز هم به جذابیت سریال می افزاید. نقد کامل تری تا چند روز آینده قرار می دهیم.

جعفری تنها در یک سکانس از قسمت سوم حضور دارد اما همین سکانس برای آشنایی اولیه ما با اورهان کافی به‌ نظر می‌رسد؛ اما شخصیت دوم را حامد بهداد بازی می‌کند؛ او را تنها در سکانس پایانی مشاهده می‌کنیم؛ رمز و راز این شخصیت تازه‌وارد و کماکان ناشناس همان نکته‌ای است که قرار است کنجکاوی را تا زمان عرضه قسمت چهارم قهوه ترک در تماشاگر حفظ کند؛ قسمت 6 سریال قهوه ترک را می‌توانید به صورت قانونی از سایت 24 مووی دانلود و تماشا کنید.

2023/06/25 27

نظرات

بدون دیدگاه