دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود فیلم ترک خورده Cracked 2022

دانلود فیلم Cracked 2022 با لینک مستقیم

دانلود دوبله فارسی فیلم خارجی ترک خورده 2022 با کیفیت عالی

"دانلود

ژانر : ترسناک | هیجان انگیز

محصول : 2022 تایلند

امتیاز: 10/5.1

زبان: دوبله فارسی

مدت: یک ساعت و 22 دقیقه

کارگردان : Surapong Ploensang

بازیگران : Byron Bishop, Sahajak Boonthanakit, Chayanit Chansangavej

خلاصه داستان : روجا این نقاشی را از پدر مرحومش به ارث برد و تیم، یک مرمتگر هنری را برای تعمیر آن استخدام کرد، اما آنها نمی‌دانند که این هنر ارزشمند با وحشت بی‌ارزشی همراه بوده است.

.

درباره فیلم

به کارگردانی سوراپونگ پلوئنسانگ و نویسندگی. داستان و فیلمنامه سوراپونگ پلوئنسانگ، اورنوسا دونساوای و پون هومچون که به صورت مشترکا نگارش داستان فیلم سینمایی Cracked را نیز بر عهده داشته اند. این فیلم سینمایی نیز در تاریخ 24 فوریه 2022 در کشور تایلند نیز به انتشار عمومی نیز رسید که سرمایه گذاری و تولید. آن را استدیو فیلمسازی CJ Major Entertainment بر عهده داشته است و هنرپیشگانی چون بایرون بیشاپ، سهاجک بونتاناکیت، چایانیت چان سان گاوج، نیک خان و ماچیدا سوتیکانفانیت.

در فیلم: راجو یک تابلوی نقاشی را از پدر مرحوم خود به ارث می برد و کسی را استخدام می کند تا تابلو را تعمیر کند؛ اما هیچ یک از آن دو نمی دانند. که این اثر گرانبها ترس و وحشت هولناکی را با خود به همراه دارد.
درباره فیلم

فیلم Cracked محصول کشور تایلند و در ژانر ترسناک ، هیجان انگیز می‌باشد. و به کارگردانی Surapong Ploensang در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم ترک خورده بازیگرانی چون به ایفای نقش پرداخته اند.

2023/07/06 23

نظرات

بدون دیدگاه