دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود فیلم توطئه آمیز 5 Insidious: The Red Door 2023

دانلود فیلم توطئه آمیز 5 در قرمز 2023 Insidious The Red Door

دانلود رایگان فیلم خارجی توطئه آمیز 5 (اینسیدیوس) با کیفیت عالی

توطئه آمیز 5 Insidious: The Red Door 2023

ژانر : ترسناک | معمایی | هیجان انگیز

محصول : 2023 آمریکا

امتیاز: 10/5.8

کارگردان : Patrick Wilson

بازیگران : Ty Simpkins, Patrick Wilson, Rose Byrne

خلاصه داستان : لامبرت ها 10 سال پس از آخرین قسمت، زمانی که دالتون کالج را شروع می کند.

.

فیلم Insidious: The Red Door 2023

فیلم توطئه آمیز 5 محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی پاتریک ویلسون و نویسندگی داستان و فیلمنامه لی ونل، در این فیلم نیز همانند دیگر قسمت های گذشته این مجموعه جیمز وان نیز به عنوان تهیه کننده اصلی این مجموعه حاضر شده است و نویسندگی داستان و نگارش فیلمنامه را در این قسمت به لی ونل واگذار نموده است. اولین قسمت سری فیلم های توطئه آمیز با همکاری جیمز وان و لی ونل به تولید و اکران رسید که با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد و همین باعث شد که سری فیلم های Insidious به تهیه کنندگی جیمز وان پس از گذشت بیش از یک دهه هنوز ساخت آن نیز ادامه داشته باشد.

این فیلم سینمایی در تاریخ 7 جولای 2023 اکران خود را به صورت گسترده در بیش از 15 کشور دنیا آغاز نمود که توزیع و اکران جدیدترین فیلم از مجموعه توطئه آمیز نیز بر عهده گروه سینمایی سونی پیکچرز نیز می باشد. ای فیلم در هفته ابتدایی اکران خود نیز توانست فروش بیش از 20 میلیون دلاری را در افتتاحیه خود به دست آورد.

همانند گذشته سرمایه گذاری و تولید این فیلم سینمایی را سه کمپانی به نام های Alliance و Blumhouse Productions و Screen Gems بر عهده داشته اند و هنرپیشگانی همچون رز بیرن، پاتریک ویلسون، تای سیمپکینز، هیام عباس، لین شای، اندرو آستور، جولیانا دیویس، سینکلر دانیل، پیتر داگر، ای جی دایر در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند.
سایر اطلاعات فیلم :

رده سنی : R | تماشای این فیلم برای افراد زیر 17 سال توصیه نمیشود.
نویسندگان : Leigh Whannell, Scott Teems
مدت زمان : 102 دقیقه

2023/07/14 41

نظرات

بدون دیدگاه