دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود قسمت 14 سریال پیکولو با کیفیت عالی

دانلود قسمت چهاردهم سریال پیکولو Pikolo با کیفیت  BluRay 
سریال جزیره جادویی پیکولو قسمت 14 محصول ۱۴۰۲دانلود قسمت 14 سریال پیکولو با کیفیت عالی

ژانر: کودک، خانوادگی، درام، عروسکی

سال انتشار: 1402

کیفیت: BluRay

محصول ایران

ویژه نمایش خانگی

تهیه‌کننده: برادران کیایی

کارگردان: علی احمدی

خلاصه داستان:
پیکولو جزیره‌ای جادوییست که در آن موجودات عجیب و غریب و بامزه‌ای زندگی می‌کنند. هرچند وقت یکبار مهمان تازه‌ای در پیکولو سقوط می‌کند و با داستان‌ها و چالش‌های مختلف روبرو می‌شود.

بازیگران و صداپیشگان:

بازیگران: هومن حاجی‌عبداللهی و مهسا طهماسبی، صداپیشگان: خسرو احمدی، محمد بحرانی، امیرسلطان احمدی، محمد عسگری و مهناز خطیبی

.

درباره:

سریال پیکولو یا جزیره جادویی پیکولو (Pikolo) سریالی کودک، خانوادگی، عروسکی و درام به کارگردانی علی احمدی و تهیه‌کنندگی برادران کیایی در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1402 است؛ فیلمنامه سریال پیکولو را علی احمدی به نگارش درآورده است؛ سریال پیکولو جدیدترین محصول ویژه کودکان و نوجوانان می‌باشد که قرار است در شبکه نمایش خانگی منتشر شود؛ خلاصه داستان سریال پیکولو را اینطور می‌توان تعریف کرد: «پیکولو جزیره‌ای جادویی است که هرچند وقت یکبار موجودی را به درون خود می‌کشد؛ هربار که فرد جدیدی به پیکولو پرتاب می‌شود، رُز (جادویی‌ترین گل جزیره‌ی پیکولو) گُل می‌دهد و دیگر اهالی را مطلع می‌کند.

خلاصه داستان :
داستان “پیکولو” در جزیره‌ای جادویی با قابلیت‌های ویژه رخ می‌دهد، جایی که موجودات عجیب و غریبی زندگی می‌کنند. هر یک از این موجودات ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند. جزیره پیکولو هر چند مدت یکبار موجود جدیدی را به درون خود جذب می‌کند و با دادن گلی به نام “رُز”، سایر ساکنان را مطلع می‌کند.

یک روز، پیکی در حین پاراگلایدرسواری به طور ناگهانی به داخل ابرها کشیده می‌شود و در جزیره پیکولو سقوط می‌کند. اهالی جزیره او را پیدا کرده و به عنوان یک شهروند رسمی را تشخیص می‌دهند. با این حال، پیکی هیچ خاطره‌ای از گذشته‌اش ندارد. او به تدریج با اهالی جزیره، از جمله مخترع، پانچو، شالی، واکرو و ته‌غاری‌ها آشنا می‌شود. در هر قسمت از سریال، آن‌ها با موضوعات و چالش‌های جدیدی مواجه می‌شوند و با آن‌ها مقابله می‌کنند.

قسمت 14 سریال پیکولو را میتوانید از وبسایت 24 مووی دانلود کنید.

2023/10/08 19

باکس دانلود

نظرات

بدون دیدگاه