دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود قسمت دوم سریال سایه باز

دانلود قسمت دوم سریال ایرانی سایه باز Sayeh Baz
سریال سایه باز قسمت 2 محصول سال ۱۴۰۲دانلود قسمت اول سریال سایه باز

ژانر: اجتماعی، درام، معمایی، خانوادگی

تاریخ انتشار: سال 1402

تعداد قسمت‌ها: …

کیفیت: بلوری

ویژه نمایش خانگی

تهیه‌کننده: علی یاور

کارگردان: علی یاور

خلاصه داستان:
برزو شمس، تاجر و برج‌ساز موفق، در شب جشن نام‌گذاری تنها نوه‌اش با دوست قدیمی خود روبرو می‌شود. حال این ملاقات زندگی گذشته برزو را برملا کرده و باعث دگرگونی زندگی وی می‌شود.‌..

بازیگران:

مهدی هاشمی، همایون ارشادی، شکیب شجره، نیما شعبان نژاد، نازلی رجب پور، شقایق فراهانی، محمد نادری، شبنم قلی خانی، شاهد احمدلو، فاطمه گودرزی، سام قریبیان و…

.

درباره:

سایه باز سریال جدید نمایش خانگی اختصاصی از لژ مووی است. سریال سایه باز به کارگردانی و تهیه کنندگی علی یاور که پیش از این فیلم های موفق سم پاشی و سینما خر ( مشمشه ) را در جشنواره های بین المللی کارگردانی و تهیه کنندگی کرده است.

معرفی بازیگران سریال
گروه بازیگران اصلی این سریال نیز با نام‌های مطرحی همچون مهدی هاشمی، همایون ارشادی، شکیب شجره، نیما شعبان نژاد، نازلی رجب پور، شقایق فراهانی، محمد نادری، شبنم قلی‌خانی، شاهد احمدلو و فاطمه گودرزی تشکیل شده است. هنرمندی سام قریبیان نیز به تکمیل این تیم افتخار می‌کند.

خلاصه داستان سایه باز
داستان اصلی سریال «سایه باز» درباره برزو شمس، تاجر و برج‌سازی موفق است که در شب جشن نام‌گذاری، با دوست قدیمی خود ملاقات می‌کند. این اتفاق ناگهانی باعث برگشت به گذشته‌ای پر از اسرار و رازها می‌شود. زندگی برزو به طور جذرگون تغییر می‌کند و او را به دنیایی از پیچیدگی‌ها و معماهای گمنام می‌کشاند.

2023/10/11 12

باکس دانلود

قسمت 02 سریال سایه باز

دانلود با کیفیت bluray

دانلود با کیفیت HQ_1080

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

نظرات

بدون دیدگاه