دانلود فیلم و سریال جدید

دانلود رئالیتی‌شو پدرخوانده قسمت 12 فصل دوم

دانلود مسابقه پدرخوانده فصل دوم قسمت 12 با کیفیت 1080p Full HD
رئالیتی‌شو پدرخوانده فصل ۲ قسمت دوازدهم با کیفیت 1080p & 720pدانلود رئالیتی‌شو پدرخوانده قسمت 12 فصل دوم

ژانر: مسابقه، معمایی، رئالیتی شو

تاریخ انتشار: سال 1402

مدت زمان این قسمت: 164 دقیقه

کیفیت: بلوری

فرمت: MP4

محصول کشور ایران

تهیه کننده: سعید ابوطالب

کارگردان: سعید ابوطالب

خلاصه داستان:
مافیا‌ها کشتی دزدان دریایی را تصاحب کرده‌اند و جک گنجشکه میان مافیا‌ها و شهروندان سرگردان است! فصل دوم پدرخوانده که یک بازی طولانی و پر از تعلیق، با سناریویی جذاب و غیرقابل پیش‌بینی از بازی مافیا به روایت سعید ابوطالب است که یازده بازیکن در آن حضور دارند…

.

اخبار جدیدی از پدرخوانده 2

امروز عکسی منتشر شد که حاکی از حضور ترلان پروانه، امیر علی نبویان و مجید واشقانی در فصل دوم این برنامه حضور دارند. مجید واشقانی، نجمه جودکی، نازنین کیوانی، نیما شاهرخ شاهی، امیر علی نبویان، امیر کاظمی، فرزاد فرخ به فصل دوم رئالیتی شو پدرخوانده پیوستند. در 12 خرداد 1402 فصل دوم این رئالیتی شو در مرحله پیش تولید و انجام تمرینات بازیکنان قرار دارد و طی چند روز آینده وارد مرحله فیلمبرداری می‌شود.

لیست تمامی بازیگران فصل دوم

علیرضا طلیسچی، رامین راستاد، مجتبی پوربخش، امیر مهدی ژوله، مهراب قاسم خانی، شکیب شجره، ترلان پروانه، مجید واشقانی، امیرعلی نبویان، نیما شاهرخ‌شاهی، امیر کاظمی، هدیه بازوند، بهار قاسمی، حسین مهری، مریم مومن، الیکا عبدالرزاقی، فرزاد فرخ، پیام احمدی نیا، نجمه جودکی، هدی استواری و باربد بابایی در این فصل حضور دارند. (لیست تمامی بازیگران بزودی آپدیت می شود.)

پدرخوانده محبوب ترین رئالیتی شو

این سریال با اختلاف خیلی زیاد در 16 قسمت توانست رکورد بازدید و تماشاگر رئالیتی شوی ایرانی را بشکند و هم اکنون محبوب ترین برنامه رئالیتی شو به حساب می آید. به گفته ی مخاطبان، نقطه قوت این سریال نسبت به شب های مافیا، پیچیده و هیجانی تر شدن روند بازی و کم شدن تقلب در اجرای بازی است و همین امر باعث شد تا ادامه ی این سریال زیبا نیز برای نمایش خانگی ساخته شود.

پدرخوانده قسمت 12 را از 24 مووی دانلود کنید.

2023/10/12 32

باکس دانلود

(دانلود قانونی با مصرف اینترنت نیم بها)

دانلود با کیفیت BluRay

دانلود با کیفیت HQ_1080

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

نظرات

یک دیدگاه
clindamicina gel 27 نوامبر 2023 1

[…] clindamicina gel[…]

clindamicina gel